top of page

כתבה: "יינות ביתן" תפצה צרכנים לאחר שהגשנו נגדה תביעה ייצוגית

  • תמונת הסופר/ת: עו"ד אלון שגיא
    עו"ד אלון שגיא
  • 3 באפר׳ 2020
  • זמן קריאה 1 דקות

עודכן: 6 באוג׳ 2023

במרץ 2019 אושר הסדר פשרה בבקשה לאישור תובענה כייצוגית, במסגרתו נקבע שהלקוח שלנו יקבל 67,500₪ ו"יינות ביתן" תשיב לציבור לקוחותיה 2.5 מיליון ₪.

הכל התחיל כאשר בשנת 2016 הלקוח שם לב כי לא קיבל זיכוי עבור משקל האריזה של מוצר עוף ארוז מראש, אשר רכש ברשת "יינות ביתן". לאחר שהלקוח פנה אלינו, הגשנו בקשה לאישור התובענה כייצוגית נגד הרשת. "יינות ביתן" החלה לתת זיכוי מלא בעבור משקל האריזות של המוצרים ולאחר מאבק משפטי ארוך אושר הסדר הפשרה, במסגרתו הרשת התחייבה מבלי להודות בטענות, לתת 25 גרם בנוסף לזיכוי שהחלה לתת עבור כל רכישה של מוצרי עוף/בשר הארוזים מראש, עד שתגיע להחזר מלא של 2.5 מיליון ₪ כפיצוי לציבור. כמו כן, הלקוח שהגיש את התביעה פוצה באופן אישי על ידי החברה.

אישור הסדר הפשרה מוכיח את כוחם הגדול של התובענות הייצוגיות בישראל, ואת פוטנציאל ההעצמה של כוחו של הצרכן - כאכיפה אזרחית.

המסר לצרכנים ברור: לא לחשוש לפעול כנגד הגופים הגדולים במשק כאשר נעשה להם עוול.




אם גם אתם חושבים שנעשה לכם ולקבוצה של אזרחים עוול, אתם מוזמנים לקרוא עוד בנושא התובענות הייצוגיות באתר וכמובן נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה - צרו קשר איתנו עוד היום.



ree

ree



תגובות


כתובתנו

  • Facebook

רחוב מנחם בגין 156, מגדל רסיטל קומה 25, תל אביב

דואר אלקטרוני: alon@asalaw.co.il

טלפון: 077-3018838

צרו קשר

אלון שגיא, עו"ד (מהנדס) מגשר
תובענות ייצוגיות

ייפוי כח מתמשך

© 2021, כל הזכויות שמורות לאלון שגיא

    עיצוב אתר: נגה חסון

נשמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה ו/או הבהרה
bottom of page